چیکار کنم شیرم خشک بشهههه دارم میمیرم از درد

۱۱ پاسخ

کلا مثلا دو هفته اینا هم که گذشت سینتون اکی شد و خشک شد یهو از رو کنجکاوی ماساژش ندید که ببینید هنوز شیر هست یا نه چون ممکنه باز شیر تولید بشه

عزیزم یک هفته که از تایم از شیر گرفتنتون بگذره به صورت خود به خود ازتون شیر میره پد یا دستمال بزارین که لباستون خیس نشه یکی دو روز میره بعدش سبک میشید و درد ندارید بعد از ۲ هفته هم سینتون عین قبل میشه من نه مسکن خوردم نه ماساژ دادم ماساژ بیشتر شیر تولید میشه از آشنای داروخونمون پرسیدم گفت سینه ملتهبم که دردناک هست رو با یه روسری یه مقدار سفت ببندم که شیر بره من اینکار هم نکردم خودش بعد یه هفته تخلیه شد

چند روزه دو روز اول سینه درد میگیره ب بعد خشک میشه

سلام عزیزم من ب روش مادر بزرگا شیرمو خشک کردم تو دو روز
دوتا دستمال کاغذی وردار شیرتو بدوش بهش پر شیرش کن بد ب ی سقفی مثل سقف اتاق خواب سقف حال یا سقف بالکن پرتش کن تا بچسبه همون جا نباید بیفته تو دوروز شیرت خشک میشه انجام بده نتیجه گرفتی ب بقیه بگو

یا برو دکتر حتما یا شیر بدوش کامل تا چند روز تا خوب شی

یه مسکن قوی بخور آروم میشی

مریم گلی دم کن بخور خیلی خوبه یکم بدوشش

تو خواب بزار دهنش تا ۳ شب تو خواب عمیق بعد ۳ شب میبینی ک چقدر فرق میکنه

چن روزه گرفتی ؟

قرص کابرگولین

باید بری دکتر بهت دارو میده

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی