خب مجبورم نبودی اینارو بگی گلم،
کسی ازت نخواسته بیای تجربه ی وحشتناکتو به اشتراک بذاری که ترس بندازی جون ملت
عزیزم خوب کردی گفتی شما گفتی تجربم ابن بود نگفتی ک سز بده یا خوب ک بقیه میگن نترسونین مامانارو
من خودم فک میکردم سزارین بهتره درد نداری ولی الان فهمیدم بستگی ب بدن داره چ سزارین چ طبیعی ب بدن خود ادم بستگی داره همش برا اینکه میخاستم برم طبیعی میترسیدم ولی الان فهمیدم دیگه اونم بستگی ب بدن خودم داره ک اینجا میخوندم بعضیا از طبیعی راضی بودن بعضیا ناراضی درست مث تجربه ی متفاوت هرکس ت زایمان سزارین
شاید بدنت آمادگی نداشت کالا بدن با بدن فرق میکنه تهش بچه باید یجور در بیاد تو هردو هم درد هست
فکرنمیکنید یکم بی فکریه گفتن این حرفا اینجا🫤
یا خدا خدا رحمم کنه پس 😂🥺😭
منم سزارین بودم بهم پمپ دردوصل کردن هر۶ساعتم شیاف میزاشتن هیچی هیچی دردنداشتم فقط ماساژرحمی واولین راه رفتن دردداشتم که اونم درحدچنددقیقه بود
منه بیچاره سزارین بودم ولی با در طبیعی رفتم بیمارستان خیلی دردش وحشتناکه خیلیییییی
مگه چی گفته بنده خدا که اینجوری میتوپید بهش؟ حتما همه باید فریبمون بدن ادم خوبه باشن؟؟خب زاییدن درد داره دیگه…
راستی قدم نو رسیده مبارک عزیزم♥️
یعنی با اینکه سز بودی بازم درد داشت؟🥲
مبارکه عزیزم
چرا وزن نی نی کمه پس به موقع زایمان کردی که
عزیزم تو 35هفته وزن بچه چقدر بود که 2800به دنیا امد ؟از منم حس میکنم کمه
قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم. منم تجربه وحشتناکی دارم هم درد طبیعی کشیدم هم سزارین شدم.... من بعد سزارین حتی شیاف دیکلوفناک که مسکن هست هم نتونستم بزنم
مبارک باشه انشالله زودی خوب شی
بعدم توجه به حرفا نکن البته هر کسی یه تجربه ای داره یکی سخت یکی آسون دلیل نمیشه بیایین بگین چرا گفتی وحشتناک خوب درد و داره
مامان اولی ها همچین کوه نمیخوان بکنن که میگن نگو من خودم بچه اولمع
عزیزم قدمش خیر باشه برات❤️
واااای چقدر ترسناکه خیلی میترسم من اصلا طاقت درد ندارم چه غلطی کنم کدوم بیمارستان رفتی؟
بسلامتی عزیزم قدمش خیر باشه براتون😍
سزارین بودی یا طبیعی شیاف بزن یدونه
از نی نی هم عکس بزار
قدمش پر خیر و برکت باشه
مگه پمپ درد نداشتی؟ شیاف زیاد بزار تا درد نکشی
مبارکت باشه عزیزم
چند هفته بودی که وزن بچه ۲۸۰۰؟؟
من اتاق عمل بیحسیم پرید ولی بعدش درد نداشتم راحت بودم
جتی واسه راه رفتن اول هم خودم تنها راه رفتم اذیت نشدم
ببین شیاف بزار پشت گوش ننداز خیلی کمک میکنه
کلا هم بدن با بدن فرق داره هم دست دکتر سبک باشه من ک دردی نداشتم باید شیاف بزنی سه تا سه تا هر سه چهار ساعت نذاری درد بیاد چقد زود دردت شروع شده من ساعت ۱۱ صبح عملم بود تا شب بیحس بودم
زایمان طبیعی درد داره جر خوردن داره پاره شدن داره همه ام میدونیم
حالا چتونه گارد گرفتین برای این بنده خداااا
ای جانم مادررر
مبارک باشه انشاالله خوش قدم باشه
ایشالا که خدا خودش کمکت کنه زودتر خوب بشی منم تجربه ی سختی از سزارین داشتم و برخلاف حرف همه که میگفتن اصلا اذیت نمیشی و خیلی راحته برعکس خیلییی اذیت شدم...اول از همه پمپ درد که یه چیز چرت بدرد نخور بود واسه من..چون اصلا اثر نمیکرد..بعدشم که اومدن یه سرمی زدن که توش یه دارویی بود واسه اینکه رحم جمع بشه، اون دردش وحشتنااااک بود..انقباضاتی میداد جوری که انگار میخواستم طبیعی زایمان کنم..خدا ایشالا واسه هیچکس اینجوری نشه که من شدم
من هم طبیعی آوردم هم سزارین
اگه طبیعی میاوردی چی میگفتی😅
منم سزارین بودم اصلا درد نداشتم بخاطر پمپ درد فقط از روز دوم یه کوچولوکه قابل تحمل بود
طبعیی
بدن با بدن فرق میکنه من ک سزارین بودمو زایمان راحتی داشتم کلا دوتا شیاف گذاشتم و یه مسکن
عزیزم سزارین بودی کجات درد میکرد الان خوبی؟؟؟مبارکه پاقدمش پرخیر برکت چرا جیغ زدی کجات درد میکرد
والا منم سزارین بودم اصلا اینجوری شما میگی نبودم اصلا هم حتی یذره درد نکشیدم
خانومایی ک جبهه گرفتید و ترسیدید
چون دوستمون درد داره و اذیته قرار نیس بقیه هم اینطوری باشن من دو تا عمل سزارین داشتم واقعا خیلی سخت بودن اما عمل سومم واقعا عالی بود درد آنچنانی نداشتم نمیدونم شاید دکترم فرق میکرد و بهتر از دکترای دیگه بود ک عمل کردم میخوام بگم نگران نباشید باور کنید حتی اگه بچه رو بالا هم بیاریم بازم اذیت میشیم و خب طبیعیه دردا و اذیت شدنا باید آماده ی همه چیز باشیم و صبر و توانمون بالا ببریم زمان همه چی درست میکنه...
مبارکت باشه عزیزم ، قدمش براتون خیر باشه
پمپ درد داشتی؟
خواهرم منم مردم زده شدم از درد جوری درد داشتم سرم میزدم به دیوار خیلی سخت بود خیلی
دردش چقده ینی؟شیاف نمیزاری مگ؟
دردش مثل درد چیه چقد قابل تحمله؟
قدم نو رسیده مبارک عزیزم
اسمشو چی گذاشتبن
وای من میترسم فقط خدا کمک کنه من واقعا نمیدونم کدومو انتخاب کنم این روزا خودم خیلی درد دارم با خودم میگم طبیعی حتما عذاب میکشم ولی سزارین هم میترسم وای اصلا موندم چکنممم
من یجوری خونریزی داشتم ۴ بار زیراندازمو عوض کردن
اره منم سزارین بودم تا فرداش خیلی درد وحشتناکی داشتم . تختای کناری اینجوری نبودن
مگه طبیعی بودی؟
مبارکهههه
کدوم بیمارستان
پس میگن سزارین درد نداره قدمش مبارکه گلم
مبارک باشه عزیزم وای منم میترسم خیلی همش دعا میکنم بریچ بشه دوباره سزارینم کنن😢
چندتا بخیه خوردی؟
طبیعی بودی؟
مبارک باشه عزیزم
بسلامتی عزیزم مبارکت باشه😍مگه بیحسی نبودی بی حسی که میگند خوبه
طبیعی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.