۱۹ پاسخ

اب جوش بزار از داغی بیفته بعد بریز تو فلاکس

من یکی دارم مارک Taosan تا ۲۴ ساعت آبو تو همون دما نگه میداره، همیشه اب ولرم دارم

من ۴تادارم اماازیکیش استفاده میکنم اب جوشو میزارم ولرم میشه میرزم داخلش۲۴ساعت همدنجور نکه میداره
خب تو همون تایمم مصرف میشه

آب جوش و یخ میکنم میریزم توی تنگ واسه اب خوردنش...توی فلاسک هم ولرم تر می‌زارم برا شیرش

ی فلاسک کافیه آب ولرم کن ازداغی بیوفته بریز تو فلاسک استفاده کن

منم دوتا دارم یکیش زود یخ میشه. یکیش خوبه داغ میمونه

من دوتا دارم ولی اینقدری که جیغ میزد نمیشد آب متعادل کنم با آب نیمه گرم بهش میدادم دیگه هوا گرم شه آبش خنک هم بود بود 😁

من دوتا فلاسک دارم ولی میشه با یدونه هم سر کرد ابجوش ک ریختی درشو باز بذار ک ولرم شه اونوقت ببند

عزیزم بجای فلاسک برای اب سرد میتونی از شیشه استفاده کنی من هر چند ماهی یکبار ابمیوه شیشه ای میخرم تمیز شیشه رو میشورم اب میریزم داخلش سرد بشه آب گرم هم جدا داخل فلاسک میریزم

من یه فلاسک آب جوش یه لیوانم آب یرد جوشیده شده فقط دو وعده شیرخشک بهش میدم شب که میخوابه با ظهر

یه دونه آب ولرم میریزم توش تا صبح خوب میمونه

چرا بابد اینکارو بکنی؟؟؟؟
خب اب ولرم بذار تو فلاکس
من الان دیگه شیر کم میخوره فلاکس رو جمع کردم اب سرد تو یخچال دارم ، اب داغم ک هی هست یا نباشه چای ساز دو دیقه ای داغ میشه با سرد قاطی میکنم میدم

من دوتا فلاسک مخصوص خودش دارم یکیش اب جوش یکیش اب جوشیده سرد شده یکی دیگه هم برای شبا بود که اون دوتا رو باهاش قاطی میکردم

من ی فلاسک ابو معتدل میکنم برای شیرش

منم یک فلاسک آبجوش میریزم و آب جوشیده سرد شده هم تو بطری داره

من یدونه دارم آب جوشیده سر میریزم کتری برقی دارم سریع آب میجوشونم
ولی در کل بچم شیر ولرم رو به سرد رو میخوره

ی فلاسک فقط.
آبجوش میریزم درش باز میزارم دما آب ک دیدم بهتر شده درشو می‌بندم تا شب آبجوش داره راحت

نه بابا من اب ولرم میریزم تا شب همون جوری میمونه مگر اینکه درش باز بمونه

منم ی فلاسک آبجوش میریزم ،ی بطری هم داره واسه آب جوشیده سردشده

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی