طبیعیه عزیزم چون میخان دفع کردن رو یاد بگیرن سختشونه زور میزنن قرمز میشن
اگه گریه نکنه طبیعه بعد ۱ ماه خوب میسه
نفخ داره
کلا پسرا تا میان بزرگ بشن زور میزنن اما اگر خیلی زور میزنه ببرش دکتر حتما بچه خاهرم خیلی زور میزد بردنش دکتر گفت نفخ داره
عزیز کولیکه احتمالا ببرش دکتردارومیدن.پسرمنم داشت
طبيعيه دختر منم همينجوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.