۵ پاسخ

اگه درش بسته بوده مشکلی نیست

نه طوریش نمیشه ۵ساعا

من خارجی شو گرفتم نوشته باید بزاریم یخچال باشه

ن عزیزم

ینی چی؟
من هیچوقت نمیزارم یخچال
آد ک یهچالی نیس🫤

سوال های مرتبط