اگه خصوصی میخوای بری یثربی ومیلاد من بیمه م قرارداد با یثربی دار میرو انجا انشالله
هزینه زایمان سزارین چنده ؟؟؟
ممنونم از همتون
من میلاد سزارین شدم راضی بودم میگن کادر اتاق عمل میلاد باتجربه تره نسبت به یثربی ولی یثربی خب تازه سازتر و مجهزتره و اونم خوبه
اگه هزینه مهم نیس یثربی ومیلاد اگه مهمه شبیه خوانی یا همون زایشگاه من سر زایمان اولم بودم راضی بودم
اگه طبیعی باشی بیشتر دست خودته چون من دیدم طبیعی یثربی و میلاد بودن چندان براشون فرق نداشته .مگه اینکه سزارین باشی
من بهشتی بودم راضی بودم.ایندفعه ام ان شالله همونجا میرم دفعه اول طبیعی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.