۶ پاسخ

من دخترم گاهی اوقات موقعی که بادگلو میزد بالامیاورد از بینیش هم میومد دکتر گفت موقع شیر دادن باید شیبش زیاد باشه و خوب شد

رفلاکسه

رفلاکس ✅

بنظرم ببرش دکتر یه وقت نفسش نگیره!

احتمال رفلاکس هست

احتمالا رفلاکس داره

سوال های مرتبط