نه
۷ سالگی
بله منو پسرم بردم مراقبت ۵ سالگی زد براش گفت از ۴ تا ۶ باید بزنه
کدوم شهر هستین عزیزم؟اگه شهرتون تو یکی از استانهای کرمان، خوزستان ،هرمزگان ،سیستان و بلوچستان هست بله باید برید و واکسن سرخک سرخجه و اوریون (mmr)تزریق کنید
قبل ورود به مدرسه میزنن بعد سنجش
نه... فک کنم بهداشت گف ۶ یا ۷ سالگی
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.