۶ پاسخ

نه
۷ سالگی

بله منو پسرم بردم مراقبت ۵ سالگی زد براش گفت از ۴ تا ۶ باید بزنه

کدوم شهر هستین عزیزم؟اگه شهرتون تو یکی از استانهای کرمان، خوزستان ،هرمزگان ،سیستان و بلوچستان هست بله باید برید و واکسن سرخک سرخجه و اوریون (mmr)تزریق کنید

قبل ورود به مدرسه میزنن بعد سنجش

نه... فک کنم بهداشت گف ۶ یا ۷ سالگی

نه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۵ سالگی