سو تغذیه چقدر برا بچهاتون ریختن؟؟؟

۱۲ پاسخ

ماهم همین قدر رفتیم فروشگاه خرید کردیم

من تازه دیروز ثبت کردم
یعنی این ماه ب ما نمیدن

دختر منم وزنش کمه دوسال قبل فقط دوبار دادن

تا چن سال سو تغذیه میدن من دخترم تو این ۴ سال فقط ۳ بار دادن

چی هست؟

یکم توضیح میدی چی هست

معلوم میشه مثلا به کدوم فرزند میریزن ؟؟

بله امروز همسرم گفت ریختن

سلام خانوما
کی ریختن الان؟

سو تغذیه چیه بچه وزنش کم باشه ؟

دختر منم وزنش کمه اصلا نریختن برامون

۲۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان 💋لیان❤ مامان 💋لیان❤ ۴ سالگی