دقیقا منم دیروز داشتم فکر میکردم
زمستون حامله بودم
دوباره یادم اومد زمستون ۴۰۴بچه داشتم که
زمستون۴۰۳بود باردار شدم
پشمااااااام😐😐😐😐ارههههه😐😐😐.وای اون موقع که به شوهرم خبردادم باردارم دوسال پیش بود.چجوری میگذره واقعا
وااای اره من برج 11 سال 403 فهمیدم حاملم 🫠🫠
اررررره بهش دقت نکرده بودم. چه قدر زود میگذره
🤣🤣🤣منم هم 🤣🤣🤣
واییی آره😂
یعنی چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.