۶ پاسخ

‌وااای دختر منم همینه وزنش چرا اخه

رفلاکسش شدید شده دارو بده

عزیز شربت زینک بهش بده

بچه منم یبار سه هفته استپ وزنی کرد رو ۷کیلو موند کلا از ۴ماهگی به بعد خیلی کم وزن اضافه کرد اسهال شد بعدش سرماخورد کلا بی اشتها شده بود

این بدترین تجربه واسه یه مادره که وزن بچش بیاد پایین🥲
سینه خیز اینا میره؟

تو خواب شیرشو بده اولویت شیره الان پسرمنم نمیخوره توخواب میدم شیر

سوال های مرتبط

مامان ✨️A Y H A N✨️ مامان ✨️A Y H A N✨️ ۱ سالگی