اره من با قنداق تونستم مهار کنم هنوزم همینه
اخی عزیزم جانان یکی دوماه اول اونجوری بود
بله بهش میگن رفلاکس مورو یا رفلاکس وحشت
اره پسر من داره بیدار میشه مچ دستشو هی تکون میده
قنداق نکن دورپیچش کن با دورپیچ. راحت تر میخوابه
طبیعیه میتونی قنداق کنی عزیزم کیفیت خوابش بهتر میشه
اره طبیعیه
تا دلت بخواد😄
بله میپره
آره انگاری میل میشه تو خواب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.