آراد و رادین برای دوقلو پسر چطوره؟

۱۲ پاسخ

آراد و آراز قشنگه

رادین و رادوین هم قشنگه

راستین رادین

رادین و رایان

اره چرا بد باشه عالیه
خیلی شبیه هم انتخاب نکن اینا خوبه الان

آراد ومهراد قشنگ تره

رادین و رادمان به نظرم قشنگتره

قشنگه
آراد و آزار هم قشنگه

قشنگ 🤩

خوبه قشنگه😍 خوشنام باشن.
بنظرم انتخاب اسم خیلی سلیقه ای هست و فقط نظر خودت و همسرت مهمه عزیزم

عالیه

خیلی قشنگه هر دو

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان مامان کایان ۸ ماهگی
مامان بینام مامان بینام هفته سی‌وهشتم بارداری