آراد و آراز قشنگه
رادین و رادوین هم قشنگه
راستین رادین
رادین و رایان
اره چرا بد باشه عالیه
خیلی شبیه هم انتخاب نکن اینا خوبه الان
آراد ومهراد قشنگ تره
رادین و رادمان به نظرم قشنگتره
قشنگه
آراد و آزار هم قشنگه
قشنگ 🤩
خوبه قشنگه😍 خوشنام باشن.
بنظرم انتخاب اسم خیلی سلیقه ای هست و فقط نظر خودت و همسرت مهمه عزیزم
عالیه
خیلی قشنگه هر دو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.