۴ پاسخ

ای خداااا چه گیری افتادیم خدا لعنت.شون کنه چرا ولمون نمیکنن

بله شروع شده قشم و بندرعباس و میناب زدن

نه بابا جنگ فک نکنم باشه ادامه نمیدن فک کنم

اره بندرعباس قشم میناب سیریک زدن
موندیم ما بندرلنگه که نزدیکترین جا ب تنگه هرمزیم🙂🙂

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان دیناو دانیاجان مامان دیناو دانیاجان ۲ سالگی