صبحانه نون و عسل و کره بادوم زمینی با دوتا دونه خرما. ناهار امروز قیمه بود. شامهم ماکارونی. میانوعده ها هم موز، هویج و هندونه. ۴مغز. توت و مویز و کشمش سبز. ی دونه بستنی. ی کم پفیلا. سیب زمینی سرخ کرده
دوتا تخم مرغ آبپز بدون زرده برا صبحونه
بعدش میان وعده یا شیر یا میوه یا بادوم زمینی یا تخم آفتاب گردون یالواشک(برا اینکه شکمش کار کنه میدم )
نهار و بعدش خوابید بیدار شد باز یه میان وعده بستنی یا دنت یا بیرون باشیم پیراشکی خوشش میاد میخرم
بعدشم شام و بعد شام هم میوه
همش هله هوله .صلح دولقمه کوچولو تخم مرغ . بعدش ی بيسکوئيت و ی پیاله پفیلا اومدیم خونه براش غذا آوردم دوقاشق بیشتر نخورده قاشق کوچیک شبم نخورد ۴تاقاشق کوچیک قورمه سبزی .دوتاابمیوه و ی بستنی زمستونی خودشو بااینا سیر میکنه اطرافیان و شوهرم دقیقا موقع شام و ناهار براش میارن تامیبینه دیگه غذا نمیخوره انقدم ضعیفه ک
صبحانه نون پنیر گردو با یکم خیار گوجه. دوتا نون تست یکم پنیر دوتا گردو نصف یه گوجه و نصف خیار کوچیک
میان وعده یکم تخمه و سه چهار تا توت فرنگی و چندتا دونه بادام
ناهار زرشک پلو دقیق نمیدونم چقدر برنج ولی مثلا حدود ده قاشق غذاخوری برنج با یه تیکه مرغ و ده تا دونه سیب زمینی سرخ کرده
میان وعده بعدیش یدونه موز با چندتا دونه پفیلا
شام هم آبگوشت داشتیم خونه مامانم. قبل از شام یه کم ماهیچه خورد مثلا اندازه یه سیب زمینی متوسط یکم بیشتر
یه بشقاب تیلیت خورد. نیم ساعت قبل از خوابش هم از کوفته آبگوشت یکم با سیب زمینی و آبگوشت قاطی کردم بدون نون خورد
صبحانه نصف لیوان شیر، کره و مربا، میان وعده پفیلا، ناهار ماکارونی خورد، میان وعده عصر هندوانه، موز برای شام آبگوشت از همه بیشتر آبگوشت رو دوست داشت اونم به خاطر حبوباتش
صبحانه ۴/۵تا لقمه نون پنیر با خیار سبز خورد ، نهار دمی گوجه بود ۱۰ تا قاشق خورد ، میان وعده بادوم هندی و بادوم زمینی دادم بهش ، شام شامی داشتیم ۵تا قاشق برنج با دوتا دونه گوشت خورده ،
آخر شبی ام یه تیکه هندوانه
صبح نیمرو یدونه با نون
میانوعدهکیک خونگی وچای خیلی کمرنگ +یک سومموز
ناهار پلوتن باسیب زمینی سرخ کرده خورد
میانوعده شیرگاو دادمش
عصرانه دنت
شام سوپ بعدشم برنج وکباب
پسر من صبونه عدسی خورد برا نهار تیلیت ابگوشت خورد عصر هم موز خورد یکم بادوم برا شامم قرمه سبزی و زیتون بعد شام توت فرنگی
صبحانه دوتا تخم مرغ نیمرو بدون نون
میان وعده چندعدد بادام درختی و فندق و گردو
ناهار قورمه سبزی خالی بدون برنج😬
میان وعده دوم هندونه یه قاچ
عصرونه یه شیر پاکتی
شامم زرشک پلو بود فقط یکم مرغ خورد و بعد از شامم دوباره هندونه
صبونه یدونه تخم مرغ آبپز و دوتا تخم بلدرچین آبپز خالی خالی با کره خورد میانوعده چندتا توت فرنگی با سیب خورد نهارش تاس کباب بود دوباره میانوعده معجون شیرموز بود شامشم کباب برگ درست کردم خورد آخرشبم یکم ملون خورد خوابید
ب منم بگین
صبحانه چند تا لقمه نون پنیر اندازه بند انگشت کوچیکتر در حد ۵ ۶ تا کهکنارش گوجه خیار خورد کرده بودم فقط خیاراشو خورد
میانوعده ۵ تا توت فرنگی و اندازه یککاسه خیلی کوچیک برنجک که دیدم خیلیاشو ریخته جای اینکه بخوره 🥴😅 و ۵ ۶ تا بادوم زمینی.نهار الویه بود فقط نون خالی خورد،شیر نخورد امروز نمیدونم چرا هروز میخورد.چند تکه میوه میانوعده خورد خیلی کم.شام هم یکپیاله ماست با ماکارانی خورد.معمولا یدونه موز ثابت میدم هر روز بهش با تخم مرغ ابپز ولی امروز کلا انگار اشتها نداشت و مدام انگشتش توی دهنش بود به خاطر دندونش
صبحانه یکیو نصف تخم مرغ با نون
میانوعده صبح دو سه تا بیسکوییت مادر و شیر
نهار برنج و مرغ که مرغشو نخورد نمیدونم چرا
میانوعده عصر کیک خونگی و شیر موز که شیر موز نخورد شیر خالی خورد
شام غذاهای تو یخچال یکم میگو پلو و یه تیکه نون
فکر کنم داره باز دندون در میاره چون خودش گفت درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.