۱۰ پاسخ

اقتضای سنشونه فقط تحمل کن ما میتونیم دووم بیاریم🤣

بخدا دختر منم هر جا میرم عابرومو میبره از بس به همه چی دست میزنه و شلوغ میکنه

پسرم منم دقیقن اینطوره بخدا چند ماهه جیغ میزنه خیای بهونه گیذ شدید وابستمه شدید پنج دقیقه نمیتونم تمهاش بزارم زود جیغ داد فقط پیش خودم میمونه نمیتونم بخدت هیچ جا برم زندون شدم تو خونه جایی میرم همش سر پام دورش

وای دختر منم کلافم کرده یعنی خیلی اذیت میکنه مهمونی میرم همش به غلط کردن میفتم

دخترمن توماشین باشه حس خفگی داره همش میخواد بیرون باشه خیلی خسته شدم خواهر همدردیم

دخترمنم همش دوست داره بره بیرون منم میبرمش بیرون دیگه دستم ول میکنه هی میره هنوزم درست نمیتونه ره بره ها ولی عاشق بیرونه توخونه دوست نداره باشه

هییی نگو نگو همش میگم خدا کنه خوب بشه نمونه سرش

بیابغل من خواهر
امشب اومدم خونه داییم هزاربار گفتم چه گوهی بود خوردم که اومدم بااین بچه

پسرم منم همینه

بیا بغلم دوتایی با هم گریه کنیم😫😭

سوال های مرتبط