۱۱ پاسخ

منم اینجوریم اصلا صبح نمیتونم بیدارشم😂

ماهم دوس نداریم بیدار بشیم ولی ۸ صبح یه وروجک پامیشه چنگ میدازه صورتمو موهامو میکشه که بیدارم کنه

من چندروز 9ونیم بیدار شدم روز بعدش گفتم حالا مثلا 9بیدار شم جکار کنم دوباره برگشتم روزای قبل تا 12 میخوابیم منو پسرم🤣🤣🤣

من توبارداریم تاظهرخواب بودم الان که بچم صبح بیدارمیشه منم بیدارم وبه کارام میرسم چندشب بابچت زودبخواب صبح که بچه گشنه بشه بیدارشه خودت هم مجبوری بیدارشی ومثل من عادت میکنی البته من اولش خییلی خیییلی سختم بود ولی الان خداروشکرقبل اینکه بچم بیدارشه صبح بلند میشم

چجوری بچه هاتون وسطای شب بیدارنمیشن

کاش بچه منم همینق میخابید🙂‍↕️

باز خوبه بچت شبیه خودته من عادت دارم صبا بخابم پسرم ولی ۷ بیدار میشه

منم همینم بخدا بچم‌تو تاریکی با نور گوشی بازی میکنم نصف شب تا بخابه😂😂

خوشبحالت،۲میخابی تا۱۲؟؟
پسر من ۱۲،۱ میخابه صبم ۷بیداره

چرا به خودت حس بد میدی؟
بدنت به اون ساعت عادت کرده،همونطوری خوبه
مگر اینکه خودت دوست داشته باشی و بتونی ساعت خواب دخترت رو بیاری عقب تر که زودتر بخوابه و بتونی زودتر بخوابی که صبح هم زودتر بیدار شی

وای دقیقا
منم دخترم ۱۲ و ۱ می‌خوابه تا ۱۲ ظهر خودمم خوابم باهاش 😂😂

سوال های مرتبط