باید بهش فک نکنی یا خودتو درگیر کنی یهویی می بینی داری زایمان میکنی 😁اگ مثلا روز یا هفته هارو بشماری اصلا نمیگذره🙂من بیشتر سعی میکنم ماهارو حساب کنم
من الان ۳هفتست تو ۳۲ هفته گیر کردم ،مگه تموم میشه؟😑
آخ گفتی
نمیگذررررر ه
ب سلامتی عزیزم..انشالله منم زودی برسم ب ۳۰🥹😍🤦
خیلی زود میگذره که.
فکرتو درگیر کن خیلی زود میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.