بالخره وارد هفته ۳۰ شدم
خدایااا چرا روزا نمیگذرن🥲😬

۵ پاسخ

باید بهش فک نکنی یا خودتو درگیر کنی یهویی می بینی داری زایمان میکنی 😁اگ مثلا روز یا هفته هارو بشماری اصلا نمیگذره🙂من بیشتر سعی میکنم ماهارو حساب کنم

من الان ۳هفتست تو ۳۲ هفته گیر کردم ،مگه تموم میشه؟😑

آخ گفتی
نمیگذررررر ه

ب سلامتی عزیزم..انشالله منم زودی برسم ب ۳۰🥹😍🤦

خیلی زود می‌گذره که.

فکرتو درگیر کن خیلی زود می‌گذره

سوال های مرتبط

مامان امیر‌رهام مامان امیر‌رهام ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۲ ماهگی
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد