تو چهار هفته رفتم سونو دکتر بهم گفت قلب نداره پس پوچه.من انقد گریه کردم اومدم خونه وایسادم تا بیوفته بعد لکه بینی کردم شش هفته رفتم ببینم چیشده دکتر صدای قلب بچمو برام گذاشت.همون روز دکترم عوض کردم.الانم بچم کنارم خوابیده.به حرف دکترا اعتماد نکن
ن عالی مبارکه
من روز ۵ تاخیر ۶۲۵ بودم طبیعیه
عدد که خیلی خوبه من بارداری قبلیم ۸۰ بود بعد شد ۱۵۰ خارج رحمیم نبود
مگ سونو ندادی؟
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.