سلام عدد بتا تیتر من هفته چهارم فک کنم ۱۵۰۰ بنظرتون خارج رحمه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

تو چهار هفته رفتم سونو دکتر بهم گفت قلب نداره پس پوچه.من انقد گریه کردم اومدم خونه وایسادم تا بیوفته بعد لکه بینی کردم شش هفته رفتم ببینم چیشده دکتر صدای قلب بچمو برام گذاشت.همون روز دکترم عوض کردم.الانم بچم کنارم خوابیده.به حرف دکترا اعتماد نکن

ن عالی مبارکه

من روز ۵ تاخیر ۶۲۵ بودم طبیعیه

عدد که خیلی خوبه من بارداری قبلیم ۸۰ بود بعد شد ۱۵۰ خارج رحمیم نبود

مگ سونو ندادی؟

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری