۲ پاسخ

نباید بالا بیاره یکم قی کردن در حد یکبار عادیه ولی بالا آوردن نه یا شیرش نمیسازه یا اروغ نمیگیری خوب

آروغشو بگیری نمیاره
مگر اینکه شیر زیاد بخوره یا بخوابونیش برگرده تو دهنش

سوال های مرتبط