ماما بگیرید راحت زایمان کنید
اینجوری تا درد بگیره طول میده
منم گواره امروز یک روزه شده ومن نزایدم
منم همینجوری بود ۴۰ هفته و ۲ روز با قرص و آمپول فشار زاییدم.بلاخره زایمان میکنی نگران نباش
😂😂 وایی به منم دکتر گفت تا 28 ام صبر کن تا اونموقع گهواره 6 روزه میشه 😂
اما خودت ن اره؟😂
😂😂😂😂😂
زایمان کردی به سلامتی🩷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.