۲ پاسخ

بیمارستان دولتی سزارین اختیاری قبول نمیکنه
یا باید خصوصی بری یا نیمه خصوصی
ک نیمه خصوصی قیمتاش نرمال تره

متاسفانه دکترا فقط بیمارستان خصوصی میرن برای سزارین اختیاری

سوال های مرتبط