۱۵ پاسخ

عزیزم این باور اشتباه قدیمیاس
بند ناف از حرکت خود بچه اس که دور گردنش میپیچه یعنی ممکنه با کلی رعایت بازم دورش پیچیده بشه پس به مدل خوابیدن نیس
ولی به کمر خون رسانی بهش کم میشه به شکم خودت یکم دردت میگیره چون پوست شکم داره کشیده میشه
بهترین حالت به پهلو چپ ه

یعنی واقعا میخواین تو حاملگی رو شکم بخوابین؟ اصلا کی چی میگه رو ولش کن اونکه برای به پشت خوابیدنه قضیه بند ناف ولی واقعا به شکم تو بارداری؟؟

اصلا نباید دمر بخوابی تحت هیچ شرایطی

کنار شکمت بالشت بذار

بعد سه ماهگی ممنوعه باعث سقط ممکنه بشه

جدا از بند ناف رو شکم درست نیست اصلا بخوابی چاره ای نیست یه چند ماهی باید تحمل کنی

بالش بارداری بخر نجات پیدا میکنی....مدل u بخر میری بینش یکیش پشت کمرته یکیش میزاری بین پات و بغلش میکنی مثل رو شکم خابیدنه ولی شکم در امانه...ب پهلو میخابی درواقع

یکم هفتت بره بالاتر احتمالا خودتم اذیت میشی.
منم رو شکم میخابیدم تا اینک فسقلی دیگ اجازه نداد،تا یکم میچرخم رو شکم انقد لگد و مشت میزنه سوراخ میکنه اون سمت شکممو دیگ مجبوری میچرخم ک هم خودم سوراخ نشم هم بچه اذیت نشه

بند ناف چیه عزیزم هم شکم خودت درد میگیره هم به بچه فشار میاد
روی شکم خیلی خطرداره بخوابی

روی شکم یا کمر ؟
واقعا دلت میاد رو شکم بخوابی بالشت بزاری بین پات حداقل شکمت له نشه

بچه له میشه

سنگین تر شی این عادت و فراموش می کنی 😁😁😁😁

خیلی خطرناکه عزیزم حتما یه فکری براش بکن احتمال خفه شدن بچه هستش خیلی خیلی خطرناکه میگن حتی صاف نخوابید چه برسه روی شکم🤦‍♀️

ر‌و شکم‌میخابی‌دردت‌نمیاد؟! من نمیتونم دیگ فشار میاد بهم

شکم بزرگ بشه اصلا نمیشه خوابید یعدم بچه اذیت میشه با وزن میخای بیفتی رو بچت ؟

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری