چرا من شیر ندارم😕😕😕😕😕؟

۷ پاسخ

ماهی بخورین شیرتون زیاد میشه

سزارین بودی یا طبیعی؟
اونایی که سزارین هستند چون دو هفته کار داشته بچه شیرشون کمتر از طبیعی هاست.
زیر آب گرم ماساژ بده .زمان میبره تا پر بشه سینت.
سعی کن همون کمو هم به بچه بدی یک هفته دیگه خیلی بهتر میشه بچه هر چی بیشتر مک بزنه بیشتر میشه شیرت.
تا شیرت روان بشه هر بار بتونی 30 تا بدی بهش کم کم یک ماه زمان میبره.
خرما بخور شیرتو مقوی میکنه.
همراه ناهارتم آب 🥕 بخور.
توکل به خدا ان شاءالله فسقلتو بتونی خوب شیر بدی

منم کم شدع قبلا سوتینم خیس میشد از شیر الان اصلا شل

ای بخدا منم کم شده ایقد گریه کردم 😭😭😭😭

شیر افزا بخور، من از پودر گالاکتومید و دمنشون رازیانه نتیجه گرفتم

از اولش نداشتی؟

اب ولرم زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی