چرا شیر ندارم ؟
قبلاً اصلا اینجور نبودمم

۳ پاسخ

خوراکت سه وعده سرساعت باشه بیشتراز همیشه بخور تا شیرت زیاد شه بیشتر مایعات بخور

قرص شیر افزا بخور. چای بخور. آبگوشت بخور .
کم کم درست میشع

کنجد اسیاب کن با یکم هم شکر اسیاب کن بعد قاطی کن استفاده کن البته قبلش کنجد تفت بده برای شیر عالیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی