۵ پاسخ

احتمالا خیلی تکون دادی حباب بسته داخلش
از شیشه شیری که دستته راضی هستی؟؟

عزیزم شیشت ضد کولیکه اون حباب هارو نمیزاره بره داخل شکم بجه ک دلدرد بشه خیلی عالیههههه

آب رو کمی ولرم بردار که زیاد نخوای تکون بدی حل بشه معمولا زیاد تکون دادی

عزیزم وقتی تو شیشه شیر و واب جوش می‌زاری تکون میدی حالت دورانی تکون بده اینجور نمیشه

چند وقته شیر خشک رو باز کردی؟
میگن شیرخشک باز شده تا یه ماه انقضا داره

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی