۵ پاسخ

گاهي اروغ دارن يا دلشون هم درد ميكنه

شاید شیرت کمه؟من بعضی وقتا ک سینمو زیاد خورده شیرش کمه،وقتی میذارم دهنش میک می‌کنه میبینن شیرش کمه دستو پا میزنه نق میزنه

کل تایم شیرخوردن دست وپامیزنه؟

میخاد سینت و ول کنع احتمالا

فک کنم میخاد سینتو نخوره داره به شیر خشک عادت میکنه

سوال های مرتبط