۶ پاسخ

سنشه عزیزم،چون نمیتونه حرف بزنه با جیغ میگن

دختر من کامل حرف میزنه و جمله بندی میکنه منظورشم میرسونه ولی کارهاشو با جیغ پیش میبره طبیعیه ولی خیلی اعصاب خورد کنه

گوشی ممنوع کن

والا دخترمن ساعت ۲نصفه شب چنان جیغی زد،پدرشوهرم هراسون دوید رفت کوچه رو نگاه کرد برگشت خونه

بله طبیعی سنش هست، باید باهاش مدارا کنی تا رد بشه،
وقتی جیغ میزنه هم قدش شو و با صدای آروم تر از صدای معمولی باهاش صحبت کن به مرور درست میشه

دختر منم اصلا روم نمیشه ببرمش مغازه و بازار

سوال های مرتبط