۵ پاسخ

خیلی خوبه من دادم رفلاکسم داشت دخترم مشکلب ایحاد نکرد

برای بچه های رفلاکسی بهتریه

عزیزم دیگه باید مولتی وآهن شروع کنی براکوچولوتون

بله عزیزم منم میدم

اره من میدادم نه تشدید نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی