ولی من میگم همزن کافی هم داشته باشی خوبه😂
منم ای ار میدم اگه درجه آب اندازه باشه خودش حل میشه
یه پیمونه بریز دورانی بچرخون پیمونه دومم بریز دورانی بچرخون
اگه نشد بعد با چنگال هم بزن
چنگال مثه همزن میمونه خیلی بهتر از قاشقه
با چنگال هم بزن
نان ای آر ام راحت حل میشه
ببلاک ای ار خوب حل میسه نیازی به قاشقم نییت
با قاشق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.