لطفا جواب بدین اگه راجب کیست سینه چیزی میدونه

۲ پاسخ

من اطلاع زیادی ندارم. دوستم سر بچه اولش داشت.بعد شیردهی کیست شده بود غدد شیری.بزرگ هم بود و دردناک. عمل کرد و کیست ها رو تخلیه کردن براش. الان دیگه اوکی هست

من دارم ۴تا هروقت درد میگیره دوباره خوب میشه مخصوصا زمانایی که پسرم ضربه میزنه
دکترم گفت هر ۶ماه چک کنم و دست نزنم بهش
ولی من از ترس نزدیک ۳ساله که نرفتم پیگیری نکردم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان ✨MILAN✨ مامان ✨MILAN✨ ۲ سالگی