۱۱ پاسخ

تایم تی وی و گوشی دادن بهش رو خیلی کم کن ، تا میتونی خودت باهاش شمرده شمرده حرف بزن ، ببرش با بچه ها زیاد ارتباط بگیره ببینه و تجربه کنه و کشف کنه و یاد بگیره

عزیزم درخواست بده

هوش چین براش بخر تمرین کن باهاش

تنها راهش همون گفتار درمانی.

درکت میکنم الان گرونی بیداد میکنه و چقد هزینه های و ویرتا رفته بالا. ولی بنظر حداقل یه جلسه ارزیابی ببرش ببین مشکل چیه.و هستن گفتاردرمان هایی که انسانیت هنوز دارن . گفتار درمان پسرم برای مراجعینش که نمیتونن هزینه کلی پرداخت کنن قسطی کرده. بعدم بیمه هم هم هست دیگه

یه سری کتاب هست بگیری باهاش تمرین کن
اونام اثرش خیلی خوبه

شما و پدرش اینطوری نبودید یعنی دیر به حرف بیافتید، شاید ارثی باشه عزیزم

گوشی و تلویزیون براش خیلی خیلی محدود کن من پسرم دارم میبرم گفتار درمانی گوشی اصلا نمیدم تلویزیون هم خیلی محدود کردم درسته هزینش خیلی بالاس ولی من پسرمو میبرم خیلی تاثیر داشته پسر منم هوشش خیلی خوبه همه چیو میدونه ولی سختش بود صحبت کنه

آروم باش کوچیک کوچیک باهاش حرف بزن ..ازش نخواه حتما اون لحظه جواب حرفاتو بده ..موقعیت امن براش ایجاد کن ..کلمات رو شمرده شمرده بیان کن ..الان بهترین زمان برای پیگیری این موردته ..چون بچه ات داره شکل میگیره..هزینه ها واقعا زیاده اما تاجایی که میتونی برو پیش متخصص که درست راهنمایت کنه واقعا هزینه کردن برا بچه که توی رشدش اثر داره از نون و آب براش مهم تره...خودت هم مطالعه کن از همه مهم تر خودتی و رفتار خودت در اون اثر داره

دخترمنم همینطوره عزیزم کلمه میگه جمله بندی نداره البته دخترمن نارس دنیااومد دکترگفت مشکل نداره دیرترب حرف میاد اما خودم خیلی دارم عذاب میکشم امگا۳گرفتم دارم بهش میدم ببینم چطوره امیدوارم پسرتون ب حرف بیاد دلتون شادبشه 🙏🙏

درسته هزینه ها بالاست یه چند جلسه ببرید روند صحبت کردنش تغییری میکنه یا نه ؟شاید تشخیص اونا چیز دیگری باشه با چنتا تمرین داخل خونه مشکل رفع بشه

سوال های مرتبط