۱۳ پاسخ

خار پا در نیوردی ؟

من صبحا تا یه ساعت کل بدنم درد میکنه فکر کنم اینا طبیعی باشه.بازم از دکترت سوال کنی بهتره

طبعیه من سر اولین همینطور بود سر اینم همینطور هستم

بجز خار پاشنه میتونه از کمبود ویتامین دی باشه

خارپاشنه س

منم اینجوریم صبحا نمیتونم رو پام وایسم درد میکنن
حتی نصف شبی ک بیدار میشم برم سرویس بازم درد میکنن ولی در طول روز خوبه

منموهمینجوریم عزیزم صبا هست فقط بنظرم هم بخاطر وزنه که زیاد شده هم ورم

آسپرین مصرف میکنی ؟؟
احتمال زیاد جریان خون بدنت کم و زیاد میشه
حتما با دکتر ت مطرح کن

یا ب خاطر فشاره..که اول صبح ممکنه فشارت پایین باشه
یا به خاطر کم خونی و کمبود آهنه..که وقتی مدت زیادی دراز کشیدی وقتی پامیشی طول میکشه خون جریان پیدا کنه توی پا
ولی اگه ادامه دار بود به دکترت بگو هرموقع رفتی‌...بازم کسی اینجا دکتر نیس؛تشخیص دکتر دقیق تره😁

ماله زیاد شدن وزنته عزیزم منم همینطور بودم فکر میکردم خار پاشنه دارم

یه مدت دمپایی بپوش، ببین بهتر نمیشی،

میشه ب تاپیک منم نگا کنید و جواب بدید لطفا

داری ورم میکنی نمک غذاتو کم کن

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری