نه دیگه یکسالگیش پدرمو دراورد نذاشت خوشی کنم جیغش اونموقع بود الان دیگه جیغ نداره.. ما دو دوره گذروندیم هربار سه چهار ماه طول کشید
خيلي زياد
جیغ زدن ، گریه های الکی اقتضای سنشونه
ارههه
خیلللی زیاد واقعا گاهی کم میارم
گاهی وقتا مثلا روزی یکی دوبار
جیغ نمیزنه ولی همششششش نق نق میده
افتضاح دختر من ميزنه خودشو مو هاشو ميكشه فك كنم تو اسن شن جهش رشدي دارن
اره اره خیلی
وای دیوونمون کردن ینی ب قدری حالم بده سر جیغ کشیدنش 😔
بله الکی الکی نق میزنه و گریه میکنه و جیغ میزنه
آره خیلی
فک کنم تواین سن اینجورین
بله خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.