مامانا پای رونیا پشه گزیده چی بزنم واسش؟؟

۷ پاسخ

هیدروکورتوزین خیلی خوبه

هیدروکورتوزین، کالامین

دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

افتر بیت باریج

پماد کالامین

من پماد ضدگزش باریج میزنم

پماد کالامین

سوال های مرتبط