۵ پاسخ

8 روزه زایمان طبیعی کردم انقدر درد دارم ک دلم میخاس هنوز حامله میبودم😭😭

کاش پنج ماه ب دنیا میومد چ خوب میشد😂

آره واقعا همسرم میگه نه ماه چه خبره بابا عمر یه ادمه

منم موافقم😔

ن ن نه ماه‌ عالیه بچه داری بینهایت سختهههه اخ نزدیک پنجاه روز داغووون شدم از بیخوابی تا همه چیز...

سوال های مرتبط

مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۷ ماهگی