۲۰ پاسخ

عامووووو بیاااا برووووو دست خدااااااا .
کجا پرسرعت میگذره
دلت خوشه هاااا 😕😕😕😕😕😕

وا پس چرا برای من نمیگذره😂

کجاش میگذرهه اصلا نگیزره برا من هرروزش یسالع بخدا

زود گذشت؟ دلم میخواد موهام بکنم از این حرفت😭😭😭

برا منم این هفت ماه خیلی زود گذشت باورم نمیشه ۸ هفته دیگه یه نی نی میاد بغلم 🥲🥺

خوش به حالت برات زود گذشته من دوس دارم الان زایمانم بود 🤣🤣🤣🤣

دیشب تو همین فکر بودم که یا خدا چرا انقد داره زود میگذره😫😂

من ک همش میگم کاش بارداری ۴ ماه بود اصلا اعصاب این ۱۰ ماه رو ندارم هر رروزش هم یک چالشه

دقیقاااا منم خیلی زوووووود گذشت برام هیچی نفهمیدم🥺

والا آدم وقتی مشکلی نداشته باشه ظاهراً زود میگذره من موهای سرم تار سفید در آورده این مدت ده سال پیر شدم انقدر که سختی کشیدم و دیر هم خیلی گذشت برای من به خصوص چهار ماه اول

خوشبحالت که برات زود گذشته😂

من الان یه ساله تو ۸ ماه گیر کردممم😪😖😂

برا منم خیلی زود گذشت

من شكم دومم چون درگيره دختره بزرگم هستم
براي منم زود ميگذره

ولمون کن تروخدااااااا کجا زود میگذرهههه من انگار ۲ ساله حاملم روزا کِش میان نمیگذرن هر ماه به اندازه هر سال میگذره هفته ها اندازه ماه ها میگذرن 😑🤦‍♀️ واقعا خوش به حالت اینجوری فک میکنی 😂

اره بنظر منم خیلی زود داره میگذره🫠🫠

من از اول از دوره‌ی بارداری خوشم میومد و حس میکنم با سختیایی که داشت شیرین بود و واقعا زود داره میگزره برام 😍

خوشبحالت برا من رو دور کند بود 😄

وای نگوووو اصن نمیگذرهههه
من پدرم درومد این هشت ماه

اره واقعا با سختایی که داره زود میگذره

سوال های مرتبط

مامان فندق من مامان فندق من روزهای ابتدایی تولد