عامووووو بیاااا برووووو دست خدااااااا .
کجا پرسرعت میگذره
دلت خوشه هاااا 😕😕😕😕😕😕
وا پس چرا برای من نمیگذره😂
کجاش میگذرهه اصلا نگیزره برا من هرروزش یسالع بخدا
زود گذشت؟ دلم میخواد موهام بکنم از این حرفت😭😭😭
برا منم این هفت ماه خیلی زود گذشت باورم نمیشه ۸ هفته دیگه یه نی نی میاد بغلم 🥲🥺
خوش به حالت برات زود گذشته من دوس دارم الان زایمانم بود 🤣🤣🤣🤣
دیشب تو همین فکر بودم که یا خدا چرا انقد داره زود میگذره😫😂
من ک همش میگم کاش بارداری ۴ ماه بود اصلا اعصاب این ۱۰ ماه رو ندارم هر رروزش هم یک چالشه
دقیقاااا منم خیلی زوووووود گذشت برام هیچی نفهمیدم🥺
والا آدم وقتی مشکلی نداشته باشه ظاهراً زود میگذره من موهای سرم تار سفید در آورده این مدت ده سال پیر شدم انقدر که سختی کشیدم و دیر هم خیلی گذشت برای من به خصوص چهار ماه اول
خوشبحالت که برات زود گذشته😂
من الان یه ساله تو ۸ ماه گیر کردممم😪😖😂
برا منم خیلی زود گذشت
من شكم دومم چون درگيره دختره بزرگم هستم
براي منم زود ميگذره
ولمون کن تروخدااااااا کجا زود میگذرهههه من انگار ۲ ساله حاملم روزا کِش میان نمیگذرن هر ماه به اندازه هر سال میگذره هفته ها اندازه ماه ها میگذرن 😑🤦♀️ واقعا خوش به حالت اینجوری فک میکنی 😂
اره بنظر منم خیلی زود داره میگذره🫠🫠
من از اول از دورهی بارداری خوشم میومد و حس میکنم با سختیایی که داشت شیرین بود و واقعا زود داره میگزره برام 😍
خوشبحالت برا من رو دور کند بود 😄
وای نگوووو اصن نمیگذرهههه
من پدرم درومد این هشت ماه
اره واقعا با سختایی که داره زود میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.