۵ پاسخ

نمیفهمم چرا میگین زیرمیزی
دست مزد دکتره دیگه هر جراحی یه دست مزدی داره وقتی انتخاب میکنین دکتر بهتر و بیمارستان خصوصی باید دستمزدش هم بدین
اون که فقط پول بیمارستانه واسه دولتیه

عزیزم بخاطر این میگیم زیرمیزی چون مازاد بر تعرفه مصوب وزارت بهداشت میگیرن. ما ممنون اون پزشکی هستبم که مطابق تعرفه دستمزدش رو بگیره ولی اونیکه خودش میاد مبگه سکه بده نیم سکه بده دوبرابر بده کجاش درسته؟ رشوه هست

قبلا زینا افراسیاب نمیگرفت ولی اونم یکی دوسالی هست میگیره

پس میخای محض رضای خدا سزارین کنه؟

این داستان زیرمیزی چیه؟ پول بیمارستان نمیدیم مگه؟ اونو واسه چی میگیره

سوال های مرتبط