مامانا کسانی که بچه زیر ۵ سال دارن واکسن سرخک زدین ؟؟؟

۵ پاسخ

اره زدیم

آره من زدم عزیزم

هنوز نرفتم بزنم برا پسرم

مثل اینکه اعلام کردن قبلا طرح تکمیلی برای اتباع بود الان شعر ما هنوز اعلام نکردم ولی فارس و... گویا اعلام شده. سرخک مهمه زده بشه کلی عوارض داره خصوصا خانم های باردار بچه هاشون حتما بزنن حتی خانم ک باردار میشع اوایل دکتر تیتر سرخک رو اندازه میگیره خیلی مسعله مهمهیه

ول کنید نزنید مث کرونا مردمو بیچاره کردن

سوال های مرتبط

مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان میران💙🐥 مامان میران💙🐥 ۶ ماهگی