اره زدیم
آره من زدم عزیزم
هنوز نرفتم بزنم برا پسرم
مثل اینکه اعلام کردن قبلا طرح تکمیلی برای اتباع بود الان شعر ما هنوز اعلام نکردم ولی فارس و... گویا اعلام شده. سرخک مهمه زده بشه کلی عوارض داره خصوصا خانم های باردار بچه هاشون حتما بزنن حتی خانم ک باردار میشع اوایل دکتر تیتر سرخک رو اندازه میگیره خیلی مسعله مهمهیه
ول کنید نزنید مث کرونا مردمو بیچاره کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.