خانوما کاربرد این برای چیه؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

عه منم مامانم گرفت بود نمیدونستم چیه فک میکردم سر بنده😂😂😂😂

ناف بند

ناف بند ولی اصلا استفاده نمیشن

ناف بنده اینو واسه وقتی که بچه نافش افتاد میبندن که اگه گریه کرد نافش بالا نیاد قلمبه ببندع
چون بچه گاهی زیاد گریه میکنه و فشار ب نافش میاد امکان داره برآمده بشه
البته هربچه ای فرق داره
من پسرم نافش یکم برآمده شده بود که چسب زخم زدم روش چون ناف بند امکان داشت گره ای که میزنم از پشت اذیتش کنه

ناف بنده که منسوخ شده و کارایی نداره باید بیرون باشه هوا بخوره

میگن ناف بند ولی منم اصلا نمی‌دونم چطوری استفاده میشه

ناف بند استفاده ندارن

ناف بنده

ناف بندهس ک هیچ استفاده ای نداره

ناف بنده

سوال های مرتبط

مامان تیارام مامان تیارام روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی