خانوما سوتین شیردهی خوبه ؟ اصلا کاربرد داره ؟؟؟

۵ پاسخ

من یکی خریدم حس میکنم کاربردیه واقعا بیشتر مادرا بهم گفت بخر

من گرفتم ت دوران بارداری دارم ازش استفاده میکنم خیلی عالیه واسه شیردهی ام مث همین میخرم

من میگیرم شیردهی راحت تره منتها ازاینایی که کامل سر سینه میاد بیرون

من خریدم یدونه اگه کاربرد داشت باز میخرم، البته نیم تنه هم راحتی باهاش بیارش پایین هم چون کشی هست خراب نمیشه

من شنیدم میگن نیم تنه راحتیا از سوتین بهتره مخصوصا اوایل

سوال های مرتبط

مامان شاهان♥️👶 مامان شاهان♥️👶 ۴ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان محمدصادق وحسنا مامان محمدصادق وحسنا ۹ ماهگی
مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری