سوتین شیردهی خوبه؟
از همون اول میشه استفاده کرد؟

۳ پاسخ

مننم لایک کن ببینم

آره بابا
حتماااا ۳ تا بگیر
چون خیلی لازم میشه
و زود کثیف میشه

آره خیلی خوبه من که بدم میاد کل سینه رو در بیارم همیشه سوتین شیردهی می‌بندم تو تایم شیردهی بچه هام

سوال های مرتبط

مامان شاهان♥️👶 مامان شاهان♥️👶 ۴ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدصادق وحسنا مامان محمدصادق وحسنا ۹ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد