۱ پاسخ

احتمالا تنبلی تخمدان داری.برو آمپول پروژسترون بخر بزن پریود میشی اگ وزنت بالاس باید دوتا بزنی تا پریود بشی(.حدود پنج تا ده روز بعد امپول پریود میشی) .پریود ک شدی اگ قصد جلوگیری داری سیپروترون کامپاد از روز سوم پریودت شروع کن به خوردن که مرتب بشی

سوال های مرتبط