اره صددرصد
چرا بعضیا شنیدم میگن گشاد شده
سلام عزیزم والابرای من گشادنشده
تنگ ترم شده حس میکنم
من از دوستام که طبیعی زایمان کردن شنیدم گشاد شدن ،یکیش میخوام عمل کنه
نههه اصلا من ک از زایمان اولم ده سال گذشته و الانم دفعه سومه میخوام زایمان کنم هیچی تغییری نکردم
من زایمان طبیعی داشتم اصلا گشاد نشد
توروخدا ب تاپیک منم ج بدید
والا بمن که نیگفتن همچین بخیه زدیم برا از دخترا هم بهتر شدی
هنوز استفاده نکردیم بدونیم خوب شده یانه🤣🤣🤣
منم خیلی دوس دارم بدونم اما دکترا میگن واژن حالت ارتجاعی داره بعد ی مدت به حالت اول برمیگرده تمرینات کگل هم خیلی کمک کنندس تو روند اوکی شدنش
ن اصلا به هیچ عنوان .بخیه میزنن دیگه
🫤لگنت ببند
یا اگه بخیه بخوری خوب میشی
دگه به امید خدا
منم اینجوری شنیدم
دیع بدم نباشه شاید ولی خوب مثل قبل نمیشه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.