بدبخت بچه چهارروز دیگ بزرگ شد باید در ب در دنبال عوض کردن اسم باشه🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
نکنید بابا نکنید
رقیه جانان
قیمه هاروریختی توماست قشنگ هم زدی
رقیه جانان؟فازت چیه واقعا سنتی و صنعتی باهم میزنی؟بعد اون بچه بی گناه بعدا بزرگ شد جلو دوستاش خجالت نمیکشه ؟
به نظر من همون جانان خیلی قشنگه ، دو روز دیگه هم بزرگ بشه کسی مسخره اش نمیکنه ،
نههه
رقیه جانان دیگه چیه عزیزم
خداییش نذار همچین اسمی
نه رقیه جانان قشنگ نیست جانان خالی بهتر هست
به نظر من که بزرگ بشه مسخره می کنن
الان داری شوخی میکنی؟
بخدا اولش فکر کردم برای خنده نوشتی
اسمی برای بچه ات انتخاب کن که بعدها دنبال عوض کردن اسمش نباشه
دختربزرگم ۱۸سالشه اسمشوتینا گذاشتم دخترم همیشه میگه مامان ممنون که انقدر اسمم قشنگه و جدیده.
چیزی انتخاب کن ۲۰سال دیگه بچه بابت اسمش حس خوبی داشته باشه
حالا چه اصراریه به رقیه؟جانان که خیلی نازه همونو بذار تو سال ۱۴۰۵گناه داره بچه به این فک کنید که تو هم سنو سالاش کدومشون قراره همچین اسمی داشته باشه که دخترتون خجالت نکشه از اسمش
نه جالب نیس
به نظرم قشنگ نیست
نه رقیه نزار خاهر من ۲۰سال پیش بدنیا امد بابام میخاس اسم مادربزرگش رقیه رو بزاره کیمیا رقیه ما قبول نکردیم همون کیمیا گذاشتیم
نذر داری؟؟؟
اسم حضرت رقیه هم فاطمه بوده در اصل رقیه لقبه
اگه ناراحت نمیشی فاطمه بهترع
بزار نیهان وسلام
نکن تورو خدا رقیه اسم خوب وبزرگیه به تنهایی قشنگه
جانان هم
خاکه عالم
نه قشنگ نیس
🙄🙄🙄
اگ انقدر اصرار ب مذهبی بودن اسم دارید تو گوشش رقیه بخونید و شناسنامشو جانان بگیرید
دوتاش باهم خیلی سنگین و یه جوریه اصلا
بگو که داری شوخی میکنی:/نمیتونم هضمش کنم🥴
🤢🤢🤢 ای خدا. چی بگم والا
چرا رقیه ها رو میریزی توی جانان؟
یا رقیه یا جانان دیگه
رقیه جانان چیه اخه 🤔
رقیه جانان چیه دیگ این چه سمی بود
بنظرم بذار منم میزارم اسامی ائمه بهترین اسامی هستن والا بهتره اسمای الانه ک نمیدونیم طرف دختره یا پسر
منم میخان بذارم رقیه همه مخالفت میکنن نمیدونم رقیه ب این قشنگی چرا کسی خوشش نمیاد
تنهایی فک میکنید به این اسامی یا کمکی هم دارید🤣
واااا رقیه جانان دیگه چیه
چیبگم بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.