من هنوزم با رابط میدم....هم نوک سینم درست شده ( نداشتم قبلا) هم دردش خیلیییییی کمتره
الان دگ بدون رابط نمیگیره
من نوک سینه ام فرو رفته هست از اول دارم با رابط نیدم بهش هم یکم سر سینه ام بهتر شده بچه هم میخوره یکم اذیت نیشه درسته ولی خوب ازینکه شیرخودمو نخوره بهتره
گاهی با شیشه شیر خودمو میدم بی بیلند طرح سینه مادر و رابط هم از بی بیلند استفاده میکنم قبلش هاله سینه تو با شیرت خیس کن داخل رابط چند قطره شیر بریز و وثل کن به سینه ات تا بهتر بگیره و اذیتت نکنه خیلی
نه خیلی چیز به دردنخور و بیخودیه
اصلا نوزاد نمیگیره ، اگه هم بگیره مک زدنش اونقدری نیست که از طریق رابط شیر بیاد
فقط پلاستیک میره توی دهنش
من گرفتم نوکش زخم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.