دستی راحته
میخوای کلاس بذاری برقی بخر 🤣🤣
من دستی گرفتم عزیزم
من دستی داشتم خیلی بینی پسرمو اذیت میکرد و گاهأ خون میاورد و بینی رو کامل هم تخلیه نمیکرد برقی خریدم خیلی راضیم هم بینی رو کامل خالی میکنه و بینی پسرمم زخم نمیکنه،دستی ها چون خالی هم نمیشن اصلا بهداشتی نیستن!
دستی
واقعا برقیش خیلی واجب نیست
هم این هم سوهان برقی
دستی جوابه چرا پول الکی بدی
دستی خوبه که
حالی برقی مد شده از نظر من
من دستی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.