۷ پاسخ

من برقی استفاده می کنم خیلییییی خوبه خدایی

چجوری پوآر استفاده میکنین من برند چیکو دارم اصلا خوب نیست انجام میدم هیچ اتفاقی نمیفته چرا

من دستی

برقیش

دستی
ولی فکر کنم برقی بهتره

دستی ولی دستمال کاغذی راحتتره برام الان

دستی استفاده میکنم

سوال های مرتبط