۵ پاسخ

مشکل منم همینه

من ۴۰بکم ازاده براش ولی حالا که لش مده همون ۴۰خوبه

دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

من چون کلا لباس ازاد تنش میکنم همیشه، ۴۰

منم مشکلم همینه ۳۵یکم قدش کوتاه
همون ۴۰میگیرم ولی آزاد تو تنش

سوال های مرتبط