ببر دکتر قطره بده درست میشه
بچه ی من یه چشمش اینجوریه،دکترم بردم قطره و پماد داد یکم بهتر شد ولی باز برگشت،یک ماهه درگیرشم،فکر کنم انسداد مجرای اشکی داشته باشه،ماساژ میدم بهتر شده
انسداد مجرای اشکی داره ببرش دکتر
ممکنه سرما بهش خورده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.